Mistähän aloittaisin? Minun on täytynyt tehdä töitä 6 iltaa viikossa ylimääräistä melkeen kuukauden ajan, että rahat riittää Californian matkaan ja muutenkin kaiken sen tuhlauksen jälkeen kun palaan Suomeen. Joten yleensä olen varannut sunnuntai illat kokonaan lepäämiseen, mutta nyt sitä mahdollisuutta ei ole vähään aikaan. Sen päivän vietän Johnin, Lizin ja Bevin kanssa. Ja me menemme illalla siihen pieneen huora baariin "rentoutumaan" vähäksi aikaa. Se on hienoa siihen asti kunnes joku vitun huora putoaa päälleni. Kuuma huora palaa huonosti kanssani. Joten nyt saavat kaikki nämä nähdä ihanan punaisen merkin kropassani... ja on ainoat 2 päivää jäljellä kun poistun AX:stä! AUGHH. Olen tosi surullinen. Voi minun iho parkaani.

Ei. 2 syytä turhautumiseeni: En voi hankkia vaaleansinisiä piilareita ennen Expoa, koska siellä liikkeessä ei ole minun vahvuuksilleni sellaisia. Yksi näytti kantavan niitä, mutta se myyjä vain kantoi 20€ paskaa ja väärän värisiä linssejä eteeni, ja sanoi että jokainen käyttää tällaisia. Voisin mieluummin vain odottaa ja tehdä tämä oikein. Haluan olla että, asuni säilyy Animeconiin asti. Olen vähän hermostunut faktoista, mutta tahdon elää. Pienempi yksityiskohta pienempään, kyllä?

Positiivinen puoli asiassa, tapaan ompelija joka on lisännyt pienen yksityiskohdan super-salaiseen pukuuni jota itse en onnistunut tekemään, 2h ennen koneeseen lähtöä.
Olen hermostunut koska, olen sellainen perfectionisti. Haluan sen olevan tarkalleen kuin sen suunnittelin... pidän siitä kuitenkin päälläni. Edelleen minulla on tonni paskaa tekemättä torstaiksi,  joten olen todella levoton seuraavan viikon. Olen tosi iloinen että, vältin bikini cosplayn niin hyvin, koska se on vain yksi asia vähemmän minulle huolehdittavaksi.

Voisin olla enemmän jännittynyt, mutta stressi tekee valmisteluista helpomman hukuttautua tähän hetkeen.

<3: Aitsu
679196.jpg